Информация за доставка

       1. Доставката на всички продуктите се извършва с куриерска фирма Еконт или Спиди и е за сметка на клиента.

       2. Цената на доставката е фиксирана и е 3.80 лв. до офис на Еконт или Спиди и 6.20 лв. до адрес на клиента с куриер. Безплатна доставка до ОФИС за поръчки над 64 лв.

       3. Продуктите се изпращат с опция за преглед и тест.

       4. КЛИЕНТЪТ има право да върне закупеният продукт и да получи обратно парите си в 14 дневен срок от датата на покупката в случай, че същият не е отговорил на неговите очаквания, като доставката на върнатия продукт е за сметка на ТЪРГОВЕЦА

       5. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху клиента. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност  за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

       6. Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. В случаите когато от ТЪРГОВЕЦА са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦЪТ не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

А) При предаване на стоката клиентът или трето лице подписват придружаващите я  документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. 
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

Б) Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.

В) Доставката на закупената от Търговеца стока се извършва от куриер след като наш служител се свърже с Вас, чрез телефонно обаждане или email за потвърждение, освен за определени населени места, които се обслужват по график от куриерската фирма. Поръчките се обработват и се предават на куриер в срок до 24 часа. Поръчки не се обработват и доставки не се извършват в неделя и през официални празници.